Tiyatro Tümü

Sevgilinizle Tiyatro... (14 Şubat oyunları)


Sizce Nasıl?

Sevgililer Günü’nde eve hapsolmayın romantizm, müzik, dans, eğlence ve tiyatro dolu unutulmaz bir gün yaşayın

Sevgililer Günü’nde eve hapsolmayın romantizm, müzik, dans, eğlence ve tiyatro dolu unutulmaz bir gün yaşayın... Size özel seçtiğimiz oyunlar ile hayatınızı kolaylaştıralım, siz de sevgilinizi bir tiyatro oyununa götürerek şımartın...

Aşk Delisi

13.02.2016 Cumartesi / 20:30
Oyun Atölyesi

Kaçmaya çalıştıkça karanlık geçmişlerine gömülen bir kadın ve bir adam... Uçsuz bucaksız bir çölün yakınlarında köhne bir motel odası... Ortaya saçılan sırlar, masumca başlayan aşkları kadar kopması imkansız güçlü bir bağ… Köksüzlük, aidiyetsizlik ve güvensizliğin tam ortasında birbirine sığınan May ve Eddie bir kararın eşiğinde: Birlikte olmak mı, ayrı olmak mı?  Hangisi daha az acı verici?

Oyuncular: Avni Yalçın, Berk Hakman, Beyti Engin, Pınar Çağlar Gençtürk

Basit Bir Ev Kazası

14.02.2016 Pazar / 18:00
Trump Kültür ve Gösteri Merkezi
Eğer kocanız on beş yıldır kapıdan hep aynı şekilde giriyor, hep aynı yere çantasını bırakıp klozetin kapağını on beş yıldır açık bırakıp fermuarını koridorda çekiyorsa, hele bir de evliliğinizi Eh! Artık zamanıdır… diyerek yapmışsanız emin olun siz de ziyan ve zebil (!) olmuş kadınlar kulübüne üyesiniz.

Oyuncular: Günay Karacaoğlu

Ben Senim

13.02.2016 Cumartesi / 20:00
Tiyatro Pera 

14.02.2016 Pazar / 18:30
Tiyatro Pera 

Üniversite yıllarından bu yana dostlukları süren, otuzlu yaşlarda, 80 kuşağından beş arkadaş, bir akşam yemeğinde bir araya gelirler. Her biri kariyer yapmış bu kişiler, metropol yaşamının hızı ve karmaşası içinde, mesleki başarı peşindedirler...

Oyuncular: Volkan Aktan, Başak Meşe, Erdinç Anaz, Zeynep Özden, Gamze İpek


Bütün Çılgınlar Sever Beni

14.02.2016 Pazar / 16:00
Moda Sahnesi 
14.02.2016 Pazar / 19:00
Moda Sahnesi 

Kontrolden çıkmış bir kıskançlığın etrafında şekillenen hikâyede, Mert Fırat ile Öznur Serçeler evli bir çifti, Volkan Yosunlu ise kendini bu evliliğin içinde bulan yakın arkadaşı canlandırmaktadır.

Oyuncular: Mert Fırat, Öznur Serçeler, Volkan Yosunlu

Fosforlu

13.02.2016 Cumartesi / 20:30
Kadıköy Halk Eğitim Merkezi

14.02.2016 Pazar / 19:00
Türkan Saylan Kültür Merkezi 

Suat Derviş’in “Fosforlu Cevriye” romanından Tuncer Cücenoğlu tarafından uyarlanan oyun, eski İstanbul’un Galata semtinde yaşanan buruk bir aşk öyküsünü anlatıyor...

Oyuncular: Ayça Varlıer, Cem Güler, Ece Duran, Pınar Yıldırım


İki Kişilik Yaz

14.02.2016 Pazar / 17:00
DotKanyonda 

19.02.2016 Cuma / 21:00
DotKanyonda 

35 yaşın keskin virajını dönerken, hayatın denk getirdiği bir adam ve bir kadın. Edinburgh’da bir barda kesişiyor yolları...

Oyuncular: Gizem Erdem, Tuğrul Tülek, Özgehan Özturan


Macbeth / İki Kişilik Kabus

13.02.2016 Cumartesi / 20:30
Sahne Kadir Has 

14.02.2016 Pazar / 15:00
Sahne Kadir Has 

Hayat dediğin ne ki:
Yürüyen bir gölge, bir zavallı kukla bu sahnede: 
Bir (bir buçuk) saat boy gösterip, boyun kırıp gidecek. 
Bir daha da duyulmayacak artık sesi. 
Bir (iki) aptalın anlattığı bir masal bu.

Oyuncular: Elif Temuçin, Erkan Uyanıksoy


Seni Seviyorum Mükemmelsin, Şimdi Değiş

14.02.2016 Pazar / 21:00
Zorlu Center PSM