Tiyatro Tümü

Şubat ayı komedi oyunları


Sizce Nasıl?

Şubat ayında izleyebileceğiniz komedi oyunlarını sizler için derledik...

Dertsiz Oyun / Altıdan Sonra Tiyatro

15.02.2016 Pazartesi / 20:30
Kumbaracı50 

“Dertsiz Oyun”; seyirci beklentilerinin ve seyrediş halinin nereye evrildiğini, seyredilen“şey”in nereye doğru gittiğini/götürüldüğünü araştıran bir sözsüz oyun. 

Oyuncular: Candan Seda Balaban, Çiğdem Aygün, Gülhan Kadim, İsmail Sağır, Murat Kapu, Onur Tuna


Profesyonel / İstanbul Devlet Tiyatrosu

16-21 Şubat Haftası
DT Küçük Sahne 

Dünyaca ünlü Sırp yazar Duşan Kovaçevic, Yugoslavya’daki büyük dönüşümden önceki ve sonraki toplumsal-politik yaşamı, bir entelektüelin yaşamöyküsü içinde, karakomedi türünde ve ironik bir üslupla anlatıyor...

Oyuncular: Yetkin Dikinciler, Bülent Emin Yarar


Bekarlığa Veda / BO Sahne

17.02.2016 Çarşamba / 20:30
Zorlu Center PSM 

18.02.2016 Perşembe / 20:30
Bo Sahne 

21.02.2016 Pazar / 18:00
Torium Sahne / İstanbul

24.02.2016 Çarşamba / 20:30
Bo Sahne 

Düğünden önce son gece... En yakın arkadaşların seni gerçeklerle yüzleştirsin ister miydin? "Kim bu sihirli elbisenin büyüsüne kapılmışken, birden bire çıkarıp plastik kutusuna koyabilir? Kim otuz üç yaşında, biyolojik saatinin tik taklarıyla uykusuz geceler geçirmek ister? Ben değil... Ah o salak peri masalları! Mutlu son. Ya sonra? Mutlu sondan sonra ne var? Prens ukala, bencil herifin teki çıkar, ezik Sindirella onun bütün hovardalıklarına boyun eğer. Kendileri gibi çocuklar yetiştirir ve sırf  hayatlarını daha yaşanılır kılmak için başka aptal hikayeler uydururlar. Sırf hayat döngüsü devam etsin diye."

Oyuncular: Akasya Asıltürkmen, Özlem Ünaldı, Merve Engin, Dilara Gönder, Berke Üzrek, Parla Şenol

İki Kapılı Ev /  EKİP Tiyatrosu

23.02.2016 Salı / 20:30
Garajistanbul

Köy hayatının daraltıcı yaşamından bunalan Don Lisardo, ardına uşağı Calabazas'ı da katarak aşk ve macera şehri Madrid'e gelir. Fakat büyük şehre adımını attığı daha ilk gece, kendini büyük bir kovalamacanın içinde bulur...


Oyuncular: Simel Aksünger, Hakan Emre Ünal, Ömer Fırat Köker, İsmail Sağır


Yaşamak Denen Bu Zahmetli İş / İstanbul Devlet Tiyatrosu

Yona ve Leviya, birbirlerinden ve evliliklerinden sıkılmış bir çifttir. Kavgalarına sebep olan bu bıkkınlık, onların özelinden, belki de yüzyıllardır kanayan bir yara olan “evlilik” geneline yapılan bir sorgulamaya dönüşüverir.

23-28 Şubat Haftası
DT Küçük Sahne

Oyuncular: Ülkü Duru, Musa Uzunlar, İşdar Gökseven


İnternette Tanışan Son Çift / BO Sahne

27.02.2016 Cumartesi / 20:30
Bo Sahne 

Feysbuk'ta tanıştılar, Tivitır'da takipleştiler, İnstagram'da layklaştılar, 
Vatsap'tan ekleştiler ve nihayet sahnede denkleştiler...

Oyuncular:Akasya Asıltürkmen, Ozan Akbaba 


Shakespeare'in Kerimeleri / Tatavla Tiyatro

20.02.2016 Cumartesi / 20:30
Tatavla Sahne

Hamlet, 1600'lü yıllardan 2015 yılına gelirse... Shakespeare'in Hamlet oyunundaki mezarcı sahnesinin prova edildiği bir tiyatroya yolu düşerse... Neler olur acaba? 

Oyuncular: Eda Özdemir, Hülya Karakaş, Mesut Dalkılıç



O.B.E.B. / Altıdan Sonra Tiyatro

19.02.2016 Cuma / 20:30
Kumbaracı50 

20.02.2016 Cumartesi / 20:30
Kumbaracı50

Oyun; 1970’li yıllarda bir psikolog ve yardımcısı tarafından, birbirinden farklı dört kadının psikodrama yöntemiyle, ‘merkezce’ belirlenen hedeflere yönlendirilmesini anlatan,’komplo teorisi’ üzerine kurulmuş bir komedidir.

Oyuncular: Aslı Can Kortan, Erkan Kortan, Gülhan Kadim, Seda Özen Yürük, Selin Girit, Yiğit Sertdemir


Siz Tek Ben Hepiniz / Şaft Tiyatro

17.02.2016 Çarşamba / 20:30
Tatavla Sahne

24.02.2016 Çarşamba / 20:30
Tatavla Sahne

Akıl oyunlarıyla dolu kara komedi türündeki oyun, ritmin her an yükseldiği bir köşe kapmaca içinde, akıl hastanesindeki bir hastanın kendisiyle mücadelesini anlatıyor.

Oyuncular: Cansu Diktaş, Eraslan Sağlam, Başak Parlak, Lemi Filozof, Barış Özdemir, Giray Altınok


Titanik Orkestrası /  Tiyatro Durak

27.02.2016 Cumartesi / 20:30
Sahne Pulchérie 

28.02.2016 Pazar / 20:30
Ahmet Faik Abasıyanık Kültür Merkezi

Hiçbir trenin durmadığı, unutulmuş küçük bir tren garında yaşayan dört serserinin eğlenceli öyküsü. 


Yaka-Paça /  Tiyatro Karakutu

14.02.2016 Pazar / 20:30
Tiyatro Karakutu 

28.02.2016 Pazar / 20:30
Tiyatro Karakutu 

Yaka Paça, gülmeden izlemenin mümkün olmadığı, mizahla yüklü bir gösteri. Bir buçuk saat  
boyunca gündelik hayattaki komik durumları, müthiş bir performansla sahneye taşıyan sekiz  
oyuncu, tiyatroyu bir kahkaha atmosferine dönüştürüyor ve her turda komedi dozu artıyor.


Vurgun - Üç Oyun / Bitiyatro

13.02.2016 Cumartesi / 20:00
BiSahne 

20.02.2016 Cumartesi / 20:00
BiSahne 

Üç kısa oyunun ortak yanları; hepsi bir itiraf oyunu, bir arkadaşa, bir dosta ya da bir yabancıya ayıkken, bunalımdayken, sarhoşken bile anlatılamayacak itiraflar.